25-11-2014

chaos/orde

Mijn atelier is vaak een grotere chaos dan mij lief is. Het probleem schuilt hem in de spullen die terug komen van de workshops, die moet ik eigenlijk gelijk opruimen maar dat komt er vaak niet van. Dan is er nog de niet te stuiten stroom nieuw afval dat binnenkomt en gesorteerd en eventueel schoongemaakt moet worden. 
Even een paar weken niets bijgehouden en ik kan nergens meer zitten en nog erger ook nergens meer werken.
En dan als het echt niet meer kan ruim ik op. Zo'n moment was er natuurlijk ook 2 maanden geleden vlak voor de open atelier dagen. Ik wil namelijk toch heel graag dat het publiek ook daadwerkelijk mijn atelier in kan. Maar echt opgeruimd heb ik afgelopen keer niet, even de spullen elders geparkeerd....
Tja en dan is daar toch opeens het moment dat het zo niet meer verder kan. 


 

  



  

 

  

 

 




 

 

 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten